کاش همه عشقا بایان خوبی داشت


عاشق

کاش همه عشقا بایان خوبی داشت

امشب قبل شروکردن به نوشتن یک دوری تو وب هایی که با موضوع عشق و عاشق بود زدم یک ازاین وبا خیلی برام جالب بود این وب هم خوشحالم کرد هم بغض توگلوموندم رو ترکوند جالبی این وب تو این بود که نویسنده این وب بعد چندسال به عشقش رسیده بود حالا خوشحالیم از رسیدن و وصالشون بود ولی دلیل ترکیدن بغضم این بود که من با گذشت زمان به جای نزدیک شدن به الهه عشقم دارم هی ازش دور میشم دلم گرفت بیشه خودم گفتم کاش تمام عشقا به وصال میرسید ولی چه میشه کرد که جدایی تنهایی غم جزو جدانشدنی از عشقه دلم داره میترکه یعنی الان الهه عشقم کجاست جه میکنه اصلا اونم بهم فکر میکنه.........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| 27 مرداد 1389برچسب:,| 22:51 | مرتضی|

De$ign:khanoomi